AktualnośćiGmina Ścinawa

Informacja dla obdarowanych –granty PPGR

Gmina Ścinawa przypomina, że zgodnie z procedurą monitorowania i utrzymania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym-granty PPGR” obowiązkiem wnioskodawcy jest złożenie oświadczenia potwierdzającego posiadanie sprzętu komputerowego – laptopa.

Termin na złożenie pierwszego oświadczenia upływa 28 stycznia 2024 r.
Oświadczenie prosimy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie ul. Rynek 7 w formie papierowej lub mailowo na adres afurtak@scinawa.pl.
W razie pytań informacji udzielają pracownicy Referatu Funduszy Pozabudżetowych i Inicjatyw Obywatelskich.

Kontakt:
p. Aneta Furtak, tel.: 76 740 02 21, pok. 27
p. Anna Turczyn, tel.: 76 740 02 07, pok. 27.

Oświadczenie – Grant PPGR
Procedura monitorowania i utrzymania efektów projektu grantowego – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR

 

Opracował referat: FI