AktualnośćiGmina Ścinawa

Informacja dla obdarowanych – granty PPGR

Gmina Ścinawa informuje, że 28 lipca 2023 r. CYFROWA POLSKA zweryfikowała i  zatwierdziła złożony przez Gminę Ścinawa wniosek rozliczający grant w ramach konkursu: „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W  ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”. 

Rozpoczął się więc dwuletni okres trwałości przedsięwzięcia. Zgodnie z procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu, terminy na złożenie oświadczeń przez osoby, które otrzymały sprzęt w ramach programu, przedstawiają się następująco:
• I oświadczenie:  od 1 do 28 stycznia 2024 r.
• II oświadczenie:  od 1 do 28 lipca 2024 r.
• III oświadczenie: od 1 do 28 stycznia 2025 r.
• IV oświadczenie: od 1 do 28 lipca 2025 r.

Oświadczenia prosimy składać według powyższego harmonogramu, w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Ścinawie ul. Rynek 17 w formie papierowej, lub w formie elektronicznej na adres: afurtak@scinawa.pl.
Prosimy o terminowe składanie oświadczeń.

Więcej informacji udzielają pracownicy Referatu Funduszy Pozabudżetowych i Inicjatyw Obywatelskich:
p. Aneta Furtak, tel.: 76 740 02 21, pok. 27 lub
p. Danuta Śliwińska, tel.: 76 740 02 07, pok. 27.

Oświadczenie – Grant PPGR
Procedura monitorowania i utrzymania efektów projektu grantowego – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR